28/07/2012

Poprad [SK]

Mária, Poprad_študent
Medzi nejakými vecami alebo tak. Aj hranice nejakých zvierat a tak.

Ľubo & Dominik, Poprad_podnikateľ
Moje hranice sú hranice morálky, cez ktoré neprejdem. Odtiaľ potiaľ a dosť.

Miriam & Eliáš , Bardejov_ študentka obchodnej akadémie
Život, budúcnosť, čo ma čaká. Hranice niekedy ostávajú v spomienkach.

Monika, Poprad_materská dovolenka
Obmedzenie.

Maroš, Poprad_živnostník
V európe zbytočnosť, ale vo svete zaujímavá vec.

Zuzana, Poprad_kuchárka
Vyvrcholenie nervov, keď sa pohárm preleje. Drzosť.

Natália, Poprad_študentka
Od – do.

Elena, Poprad_kozmetička
Hranice neexistujú. Obmedzené sú len myslením.

Petra, Poprad_žiačka

Romana, Poprad_žiačka
Hranice udávajú rodičia.

Veronika, Poprad_žiačka
Hranice slušnosti.

Rebeka, Poprad_žiačka
Hranice sú tam, kam  už nemôžem ísť.

Domino, Poprad_študent
Bez hraníc.

Ondrej, Veľký Slavkov_študent
Bez hraníc.

Lukáš, Veľký Slavkov_študent
Bez hraníc. Rodina nerodina.

Mišo, Veľký Slavkov_študent
Hranica je určitý bod, po ktorý som niečo schopný tolerovať.

Lucia, Poprad_predavačka
Dnešný deň moja hranica: ideme si niekde sadnúť a vypijem len 1dcl vína. To je moja hranica.

Alena, Prievidza_materská dovolenka
Moja hranica končí vlastne vtedy, keď už nemôžem dôverovať priateľovi, lebo prekročil hranicu dôvery.

Vlaďka, Praha_účetní
Hranice se mění, posouvají se.

Alena, Praha_analytik v bance
Výzva. Něco na poznávání. Něco na překonání = posouvání hranic.
Vlastní pohodlnost, strach z neznáma, konvence.

Pavel, Praha_programátor
Hranice je hromada dřeva, ke které se někdo přiváže a potom se upálí.

No comments:

Post a Comment