18/06/2012

Praha [Czech Republic]

Marcela, Trnávka_studentka architektury
Barbora, Rybí_studentka stavitelství
Hranice pro mne znamenají pomyslné čáry ohraničující různé kultury, tradice, zvyky. Není to pro mě žádná překážka, ale spíš vzrušující poznání.

Vladimír, Praha_OSVČ technik
Hranice nemám rád. Jsou ale stále nutné pro oddělení dvou prostředí, která by jinak spolu bouřlivě reagovala.

Anna, Praha_studentka Gymnázia
Hranice je něco, co se snažíme překonat.

Jan, Praha_lepič plakátů (poster)
Bariéra. Problém.
Barrier. Problem.

Saskia a Kitty (psi pána Jirky), Praha_dobrovolně nezaměstnané
Psí chování. Pes potřebuje hranici, lásku, socializaci, aby byl vyrovnán.

Hranice je pro něho normál.
 

Miloslav, Praha_důchodce
Je to dobré, že pro mne nemusí znamenat nic.
Soňa, Praha_administrativa
...je konec a začátek současně. 

Lucia, Bratislava_učiteľka v materskej škôlke
Svoje hranice je potrebné poznať a neustále posúvať.

Hranice druhých treba rešpektovať.

Hammam Yousef, Damašek, Syria_architekt
Borders are, especially these days, an illusion of protection and separation from others. Borders are symboles of an unfortunat past, when mankind tought in tribal way, which should end because separation is not our reality.
Apolena, Praha_studentka - syntéza a výroba léčiv
Něco, co by člověk neměl překročit. Každý by měl znát své hranice.
Kornélie, Praha_studentka - sociální a charitatívní práce
Nemoci se odpoutat od rodiny a odcestovat.

Natálie, Praha_lékařka (doctor)
Natálie, Viničné Šumice_učitelka (teacher)
Hranice je Schengen.

Border is Schengen.

Michal, Chomutov_IT support
Něco na co když si sáhnu, mě zastaví a dál mě to nepustí. Mám takový dojem, že jsem na něco takového ještě nenarazil. Žijeme v jednotě a celistvosti bez hranic. A možná pomyslné hranice vznikají jen v naší mysli.

Michal, Vratimov_kognitivní neurovědec
Hranice je město na Moravě, které není žádnou hranicí.

Katka a Jirka, Praha_sociální vědci
Hranice je sociální konstrukt.
Tomáš, Praha_školkař
To jěšte nevím co je.

No comments:

Post a Comment